Miła aparycja kluczem do sukcesu

Miła aparycja kluczem do sukcesu

Każdy chciałby być obsługiwany przez miły personel. Ta zasada dotyczy również biur księgowych. Wiele osób, wchodzących w skład tegoż personelu to osoby zadufane, które sprawiają wrażenie iż są ponad każdym, a szczególnie ponad petentem. Tymczasem taka polityka wobec klienta jest aż nazbyt niewłaściwa. Jak bowiem ma czuć się klient który widzi, że jest jedynie problemem dla personelu? Przecież osoba taka od razu pójdzie z tego właśnie biura, do konkurencji która przyjmie go serdecznie i z otwartymi ramionami. Odpowiedni stosunek do klienta jest tutaj na najwyższym miejscu. Tym bardziej, że klient ten jest często zaliczany do awangardy społecznej, dzięki czemu może on w nasze biuro księgowe włożyć naprawdę duże pieniądze. Miła i serdeczna obsługa to nie wszystko. Musi też być ona schludna i stosownie ubrana. Oczywiście nikt nie wymaga od księgowych wieku 25 lat i zgrabnej sylwetki, ale konieczne jest tutaj to, żeby wygląd personelu w żaden sposób nie napawał negatywnie klienta. Połączenie odpowiedniego wyglądu z miłą prezencją i uśmiechem na twarzy jest tym, co może zadecydować o dobrej lub też złej kondycji finansowej naszego biura księgowego. Nie jest tu wymagane odzienie za 1000 złotych. Przy pomocy znacznie tańszych i skromniejszych ubrań i dodatków można naprawdę zdziałać cuda ze swoim wyglądem. Brutalna prawda jest taka, że człowiek ocenia innego człowieka często po wyglądzie.

[Total: 2    Average: 3.5/5]

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.