
W biznesie trzeba być niezwykle czujnym. Przede wszystkim należy uważać na konkurencję. Być może postaraliśmy się o to, żeby nie posiadać żadnej konkurencji, gdyż nasz pomysł na biznes jest niezwykle innowacyjny. W związku z tym pamiętajmy, aby bardzo się pilnować, ponieważ może okazać się, że inni skopiują nasz pomysł. To zupełnie naturalne zjawisko. Kiedy ktoś widzi, że pomysł jest nietypowy i że taka firma jest tylko jedna, sądzi że druga będzie również dobrze prosperowała. W ten sposób z jednego nietypowego salonu fryzjerskiego dla piesków w niewielkim mieście, powstanie ich około sześciu, Dlatego musimy przecierać szlaki, urządzać promocje, jak bardziej ugruntowani na rynku i ci, którzy mogą sobie na to pozwolić. Kiedy mamy konkurencję liczą się dobre chwyty marketingowe. Jednak nie oszukujmy klientów. Dobrze jest inwestować w reklamę promocji. Możemy obsługiwać klientów za połowę ceny, jeśli na przykład są stałymi klientami. Możemy zadbać o to, aby udokumentować wizyty klientów. Na przykład na specjalnych kuponach wpisywać wizyty, podbijać pieczątką zakładową i kiedy nazbiera się ich pięć, wtedy otrzymujemy rabat. Bardzo ważne jest inwestowanie w reklamę internetową – na przykład chodzi o pozycjonowanie naszej strony, tak, aby internauci mogli trafić pod dobry adres, kiedy interesuje ich branża, którą się zajmujemy.