Zbyt duża kontrola nad pracownikami

Zbyt duża kontrola nad pracownikami

Zarządzanie firmą, bez względu na ilu zatrudnia pracowników, zawsze oznacza konieczność ponoszenia odpowiedzialności za swoje decyzje. Nieumiejętne zarządzenie firmą, podejmowanie złych decyzji, nie przewidywanie możliwych zagrożeń doprowadzają do sytuacji, w której przedsiębiorstwo może stanąć na skraju bankructwa. Taka sytuacja oznacza zazwyczaj protesty ze strony pracowników, konieczność skorzystania z pomocy publicznej o ile jest to możliwe, ale także oznacza osobistą porażkę właściciela firmy, który za bardzo zaufał swoim zastępcom oraz doradzą. Aby uniknąć takich właśnie sytuacji, wielu właścicieli firm decyduje się na udział w szkoleniach, które mają im pomóc w poznaniu efektywnych metod zarządzenia firmą. Oprócz tego, starają się również mieć wpływ na wszystkie podejmowane przez ich zastępców decyzje, i już na tym etapie wykrywanie niebezpiecznych dla rozwoju firmy sytuacji. Taka postawa wymaga jednak bardzo dużego zaangażowania w pracę firmy, a tym samym spędzania w pracy bardzo wielu godzin każdego dnia. Cierpi na tym z pewnością życie rodzinne osoby, nie mniej jednak, zdaniem wielu osób, zajmujących się zarządzeniem firm, taka postawa jest konieczna do tego, aby uniknąć poważnego zagrożenia. Właściciele firm muszą jednak zrozumieć, że ograniczone zaufanie do swoich pracowników, również nie jest korzystne dla funkcjonowania firmy.

[Total: 2    Average: 4/5]

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.